Jan 31, 2011

Angpow

saya dapat angpow dari kawan ayah untuk raya cina walaupun saya dah kerja..hehe

saya tak kawin lagi mestila dapat..hoho

rasa-rasa berapa dalam tu?

Happy Chinese New Year!

22 comments:

~ yus ~ said...

Wah! Mesti hati berbunga riang dapat angpow ni...:)

Encik MamaT said...

atie.... cepat buka... kongsi sikit ekk.. kekeke

Abhamz said...

salam, tq follow Mazha 2010...

atie said...

@kak yus:hehe..mestila suka..dah kerja pun ada orang hulur angpow..kiki

atie said...

@encik mamat:haih..dpt brape ringgit je..hoho

atie said...

@Abhamz:sama2

YanaMIB said...

wow..kompeni kita xbg pon ang pau..isk isk..nk majuk ah dgn bos T__T


klu dpt duit manyak muleh aa lanje ai aaa...ngee~ =P

saya_arief said...

dalam tu ade setengah juta.
:D

Misz Sephia said...

jom kite share! Saya pun x kawen lg..hehe

afraliza said...

sonoknye dpt angpow..rasa2 100 dlm tu..hehe..klau btol kene share 1/2 ni..

ADfeez said...

hey!!!! nk jugak~~~~~~~~~~~~

Khairul Amry Mohamad Puad said...

waaa....bestnyer dapat ang pau...mesti banyak tuuuu :)boleh la share. hehe

E.d.Y said...

nk jugak..huhu

atie said...

@yanaMIB:belanja aiskrim McD boleh la kot..hehe

atie said...

@saya_arief:mana mungkin setengah juta..klu setengah juta..atie berhenti kerja dah..haha

atie said...

@Misz Sephia:ehhe..jom la nak share~

atie said...

@afraliza:ramai ye nak share ni..klu 100 pun tak cukup ni~hehe

atie said...

@AD:nak jugak?tak cukup dah ni~

atie said...

@Khairul Amry:kalau la ada 500..bolehla nak share..buat GA terus..hehe

atie said...

@edy:edy tak yahla..ni untuk bdk2 je..haha

Fairus Bin Mamat said...

ADA SINGGIT.. :p

atie said...

@fairus:singgit skit sgt.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...