Jan 7, 2011

Army Wedding

Apa yang paling menarik kalau menghadiri perkahwinan seorang tentera?

Kawad Pedang!
kawad pedang pertama yang saya hadir dulu(navy)

tp 2 hb januari aritu terlepas melihat majlis kawan sndiri..lambat sampai..
dan tapi lagi..smlm dapat tengok kawad ni dan encik buah hati menjadi pengiring pengantin..(^.^)

pada yang belum tgk dan nak tengok..rajin2 la tanya kawan-kawan yang mana ada bekerja sebagai tentera atau akan berkahwin ngan tentera..mesti korang dapat tgk nanti..

saya dah banyak kali tengok..tak adala excited sangat..tapi org lain excited..bayangkan org tepi-tepi ni sibuk mengambil gambar..siap hari smlm ada la akak ni cakap.."kite plak excited tgk" siap mintak laluan dr saya sebab nak ambil dr dekat..sebenarnye..kalau saya,sy rs segan nak lalu bwh pedang..segan orang tengok..fuh...malu la saya..bleh pengsan tengah jalan bwh pedang tu..hehe

tapi..hati saya dah 6 tahun dicuri seorang pegawai tentera...mmgla saya akan lalu jugak bawah pedang nampak ye..hehe
Selamat pengantin Baru buat kwn saya n husband die pd 2 januari lepas!

dan

selamat Pengantin baru pd junior saya dan wifey die semalam!

7 comments:

FadhDeela said...

bestnyer..nak cr bf tentera la..ada calon2 kosong x??hihihihi :p

im following u :P

Meh singgah: Bile Cik Deela dpt Perfume!

atie said...

erk..kena la cari sendiri tu..ramai je lagi dieorg tu xberpunye..(^_^)

BTW..thanks..atie dh follow back

Eyka Imanie said...

smoga kekal hngga ke akhir hyt

Unknown said...

wah menarik....

takde kawan rasanya yang bakal kahwin dgn tentera..

Tp ayah saya bekas tentera..hehe

Dah tahu kan saya tag untuk satu award...:)

atie said...

@yus:yup..atie dah tauu..hehe..nnt atie wat..Thanks!

Sandra Azwan said...

WOW...MERIAH!;-)

atie said...

sangat meriah~~(^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...