Jan 11, 2011

Gatal or Angau?Gila agaknya..

kepada seorang pemanggil yang tak putus asa selama 2 minggu ni mencari gadis bernama AYU..sila mencari ayu di tempat lain..kerana kami dah pun membeli no ni dari pihak celcom untuk kegunaan business..

suara bdk skolah yang mcm nak bunuh diri apabila percubaan panggilan telefon die bukan disambut gadis bernama AYU..saya letih..dan malas nak menjawab panggilan angau die dah..die 100% tak percaya saya bukan AYU yang die cari..wlpun saya tipu saya bagitau yang saya dah pun berumah tangga..

kalau niat anda sekadar nak bermain..gatai nak berkenalan dengan randomly menekan nombor orang..mmg bukan saya la orang ye..i dont bother those unidentified number calling me and ask for AYU..

kalau niat anda mmg nak cari AYU kekasih kamu yang lama..ni mmg bukan AYU..ni mak AYU!!bengong..ok..kalau dah bukan AYU bukan Ayu la..pastu tnya nama plak..gatai tak pasal-pasal kenapa ye..penampor nak?dalam sejarah keluarga turun temurun saya tak ada yang bernama ayu..SEKIAN

8 comments:

~ yus ~ said...

hehe..dia saja nak berkenalan kot atie...

atie said...

haha.bukan zaman atie dah nak berkenalan2 ngan orang dalam telefon ni..malas nak layan..

Mohd Shafiq Izwan B Abdullah said...

HAHAHHAHAAHA kemaruk bebeno!

Ujang9897 said...

aku pun kene...hahaha..tapi org kol aku carik ajis..dah bali no nie dah lama kat maxis..tak abis2 carik ajis...adoiyai

Encik MamaT said...

hahah.. atie... jawab je.. "aku bukan ayu la KAYU" hahahaha.... atie... sekarang no yang tak digunakan.. kejap je dah dijual.. hmm...

atie said...

@shafiq:kemaruk melampau..

@ujang9897:~ajis la..ayu la..Zzzz..masalah tak percaye tu yang payah gila..report polis baru percaya agaknya.

@encik mamat:tula..3 bulan tak topup terus deactivate and jual balik..no dah kurang sangat2

Amy Syaquena said...

dia saje nak berkenalan kot atie he3...

atie said...

@amy:sila la mengorat waktu atie zaman sekolah dulu..dah zaman bekerja ni dan dah berpunye..mmg hensem menggunung pun malas nak pandang..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...