Jan 25, 2011

::Hormati Nikah::

tak ada tapisan..br dpt email pg ni~
apakah gambr di bawah ni?

masing-masing nilai sendiri~

rasa ye atas kepala die tu..tudung..atau tutup kepala..atau..saya dah buta..bantu la saya..sekian terima kasih..

18 comments:

Encik MamaT said...

nikah kat rumah ke tu.. ala.. mcm2 zaman sekarang ni.. belum kira pengantin yang tak solat masa kenduri lagi... sedih2

atie said...

@encik ammat:rasaye karpet dlm gmbr tu dah cukup untuk saya gambarkn sebagai masjid..atau mungkin rumah yg menggunakan gaya karpet masjid..
tula..saya kata..nilai sendiri la gmbr ni~masing-masing dah besar~

~ yus ~ said...

mak ai, jarangnya baju..huhu

atie said...

@kak yus:tak terkata tengok baju ye~

sukahaha said...

tok kadi fikir apelah agaknya tu hehe..

jemput sini yer
Blog Matdin

Isteri Yang Comel said...

alamak bleh ker pakai cam nie??

atie said...

@matdin:tak tahula..huuhu

atie said...

@isteri yg comel:entahla..xarif ngan pakaian yg terdedah ni~huhu

Anitafasha said...

Tak kena langsung. Adoyai, nape la dorang ni. Terang2 nampak tak sesuai.

atie said...

@Anitafasha:die rasa sesuai agak ye~huhu

IzwanNie said...

mcm menghina pula pkai mcm tu.. da elok2 pkai 'penutup kpala' pakai pla bju gtu.. da tu dlm masjid lg.. huhu

atie said...

@IzwanNie:entahla..cukup syarat je tutup kepala tu agaknya~

Pearl Kaz said...

hik3.. tak tau nak kate ape.. ni la fashion disaster.. tak kesah lah dr pandangan org2 Islam or yang bukan Islam... mak andam ni pun satu..... haih... T_T

atie said...

@Pearl Kaz:semoga takde yang buat mcm ni dh lepas ni~

niesz said...

hahaha..ni msti semata2 sbb nk g masjid ni die tutup mcm tu..aduh1pelik tul la..

atie said...

@niesz:tula..mcm2 perangai org skang ni..terutama pd pakaian ye..pki biase2 takleh ke?

Khairul Amry Mohamad Puad said...

orang kahwin dia pon nak kawin....hish!!dia ingat dia kawin kat gereja kot...panas jer

atie said...

@khairul amry:tak tahu apa yg difikirkan ye smpi pakai mcm tu sekali..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...