Dec 4, 2010

cantik Vs Buruk

entry ini berbaur cemburu yang sangat tinggi..hihi
beberapa hari ni, sy begitu rajin membelek blog2 yang ada kt malaysia ni..
hipotesis saya..semakin cantik blog owner tu semakin ramai org follow die..haha.
tp boleh percaye ke tu muka die?

setiap blogger mempunyai cara tersendiri di blog masing2..ada yang ceritakan perihal masing2, ada yg cerita pasal masakan..dan xkurang juga entry yang berbaur lucah atau pun lawak yang berbaur lucah..kelakar bila baca blog yang pelbagai ragam..

berbalik pada hipotesis saya yang merepek tu..saya membelek blog orang nak melihat bagaimana entry seseorang bleh wat seseorang itu jadi femes<--dalam hati nak jadi femes jugak..wlpun saya perempuan, saya akui, sesetengah blogger wanita yang femes, mmg adalah seorang yang cantik<--kan dah kata jeles..haha..saya mula fikir..inginkah saya tukar dr gambar kaki yang excited dpt crocs baru tu pd gmbr sy sendiri<---rs sendiri pun cantik jugak..haha

saya xcantik pun..malahan gemuk yang obese(orang yang mengenali sy percaya x sy obese..haha)..tgk entry diet sy..over nak kurus..haha..sy xkan tukar gmbr sy ke rupa sy..tgkla kaki tu..klu rs kaki sy cantik sila follow sy..haha..

Cantik x?(^_^)

4 comments:

Unknown said...

Hanis Zalikha is it? she writes. whoever can write very well + humorous, can be famous-ed too. good luck :)

atie said...

Hehe...lawak pg sbtu je taro..hving fun melihat semua smgt menulis blog..go go!!

F. said...

hahahaha. setuju jugak. tak kisah la dia cantek.. (ini general) tapi if blog takde content saya mmg tak baca haha.

saya tak penah follow hanis zalikha. hehe... saya suka blog2 yang thoughtful, stand out interms of idea and pov... :) dan diorang tak ramai reader pun. tapi sangat best bagi saya :D hehehe

atie said...

btul nono!..saya suka pd entry yang lebih pd knowledgeable. yang bagi sesuatu pd saya..dan juga entry2 blog2 kawan2..sy support kamu semua!at least i know what all of u did after student life end.thanks..sayang korang semua!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...