Nov 11, 2010

Jangan baca cerita ini!

hari ni kerja lagi..dan azam saya..nak abiskan sesuatu..dtg sedikit awal pagi ini..mcm biase..parking diluar..masuk bergegas2, nak touch fingerprint padahal belum kul 8 lg..masuk kerja 8.30..pastu teringat nak beratur ada manual register..utk apa saya xpasti..masukla cerita yg pelik....sila jgn continue membaca...
saya beratur di antara dua org lelaki..yg belakang saya, saya kenal..cuma xpernah saya ingt nama ye siapa..yg depan saya, saya xtau siapa, xpernah nampak pun....tbe2, lelaki di belakang saya menjenguk org lelaki di depan sy dengan agak kerap..dan tiba2..die mencuit beg laptop saya sambil tgn die menunding ke bahagian tepi leher lelaki di depan saya..tahukah anda apa saya nampak??

tak kelakar pun..cuma saya sedikit segan berada di tengah2 lelaki, n ada lelaki yg saya kenali mencuit beg utk menunjuk menda mcm tu..mungkin die kenal lelaki di depan saya..tak tahula..

saya pki baju kurung tau arini..sopan tau..apa ni tunjuk2 menda mcm tu..pg2 lg dh wat aku pening...haihhhhhh


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...