Nov 2, 2010

~Al-kisah gula2 fruit plus ngan si Asam~

nak cter je..
erm..emo aku sedikit lega..setelah menelefon utk memastikan sesuatu..

sebenarnya..aku mengantuk sgt pg td..smpikan aku mmg xmampu nak surf cr bahan kerja..suruh aku tgk FB pun aku mampu terlelap..aku ke toilet pun masih mengantuk..sambil jalan pun xmampu nk buka mata luas2..aku tau aku perlukan sesuatu..asam atau gula2 nak bg cergas..agar aku kembali bekerja smula..

aku masuk ke kantin yg juga bwh opis aku je..kul 9.40 aku rs..herm..kuar dr kedai beli gula2..adalah guard perempuan yg lebih kecil dr aku menahan aku suh tulis nama sbb masuk kantin sebelum 10.45 dan selepas 8.30..MasyaAllah..hamba Allah mana la kejam sgt buat undang2 ni smpi nak beli gula2 sebungkus utk hilang mengantuk bg lebih wat kerja pun nak potong gaji..mengucap aku..die kata dh seminggu wat mcm ni..

herm..maafkan aku jika biadap..tp aku xmahu tulis nama...aku xniat melepak..atau membuang ms..aku gerak terus..xlayan kan die..

Wallahualam..semoga ada baiknya di atas alasan mengambil nama..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...