Nov 12, 2010

diet

saya xkata saya gemuk..tp sy agak berisi berbanding dulu..dan saya mempunyai kesedaran sendiri utk mengurangkan berat badan saya kembali pd asalnya..
DAN
kenapa org suke bertanya klu jumpa org
"awk dah berisi lah"(tahan lg ayat ni)
"ko dah gemuk la"
pastu ajak pi mkn..lama xjumpa, nak lepak2..
DAN
kalau kite mkn sedikit...
ala..nak diet konon..(terutama org lelaki)
dh gemuk dikutuk2..org diet perli2
xfaham..apa yg korang nak????????
pergh..pagi2 lg i menyirap...koh2
ada ke saya mengajak atau memaksa anda berdiet?
DAN
saya bukanla jenis berdiet xmkn terus ye...
mkn dlm kuantiti sedikit dan mkn bukan la mkn fast food dan minum air manis hari2..

6 comments:

..:: WiRdA ::.. said...

ati diet btol dh tu.. haha tp smlm kena kaver balik..hahaha

atie said...

hahah~sudah buang 3 kali kot..

Ms. TaroAthirah said...

we live in this world not to satisfy others.

atie said...

ye2..saya sedang satisfy diri sndr ni..tp adala org yg xsenang kot tgk org buat apa pun~~haih...

Nadzifa Azam said...

hoh!buat xtau je org jenis cmtu..asalkan sihat sejahtera..senang hati..huhu

atie said...

~yela nono..buat xtau la ni..mare je aritu..tbe2 nak tegur org plak..diet bukan la bererti xmkn terus..mkn dlm kuantiti sedikit..xkanla nak jadi gemuk sgt..nnt jd mls nak jalan..tdo lebih..penyakit pun dtg..~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...