Oct 25, 2010

saya suka mereka~(^_^)

kerja sekarang xla banyak~tapi aku kurang arif ngan macam mana nak wat menda ni~
aku cuba google dan slalu nya aku akan tersangkut membaca blog2 kwn2 aku~skalipun aku dah baca, aku akan baca lagi entry mereka(sebab slalunya klu bc kali kedua akan keluar la suatu ayat yang pelik2 dari otak aku dan akan aku tgglkan ayat pelik tu dlm komen entry mereka.haha)~

sejak dua minggu ni,bila aku baca blog2 kwn2 ni mesti aku tinggal kan coret2~kerana suka~tapi ada yang xreply pun~sedih saya, komen xdpt perhatian pun~=(
kamu semua xsuka saya menyibuk kat komen entry kamu2 semua ke?baik kamu semua berterus terang~saya terase tau~
kiki
ni yang ada dlm blog saya~terima kasih kerana ceriakan hari2 yang bosan bekerja~
+angafey++
++windu|defrina++++Little Brag book++++bubbly me++
++cintapuprle++++life is simple++
++nono fara++++left it blank++++diaro del corazon++

++sweet vanilla++
++salawank++++cahaya++

6 comments:

sinzzfaiza ismail said...

walaweh. i termasok dalam list lah! hehehe.

hai cik athirah mohamed. saya suka juga membaca blogpost kamu :D haha. karna disini. kita leh membaca apa yang ada di dalam ruang hati dan juga secara tidak langsung mengetahui perkembangan terbaru tentang kawan2 kita. kadang. nak selalu bercerita dan duduk bersama, itu memang tak dapat lah. tapi. berkomunikasi di sini lebih bagus kan? kita semua sedang mencari jalan masing2 dan juga mencari arah hidup. suatu hari. kita semua pasti ketemu kembali. erm. apsal lah ayat aku mcm sengal je harinih. entah. migraine melanda kot. tapi. tgh ada mud berblogging. ok dearie. i luv yah!

atie said...

terima kasih daun keladi~saya pun suka baca block sinzzfaiza ismail~semoga blogging slalu ye~=)

F. said...

oh athirah mohd ke? if paie tak cakap org tak tau! :) hehe.

oh hello! hehe

sinzzfaiza ismail said...

oh ye kak nono ...naseb baek paie ckp :P

*CaHaYa* said...

salam...atie amoi tersenarai jugak blog hamba wlaupon no tercorot...hahaha..thanks ya.. :)

this is the best way to keep track of frenz....
so leave ur track wherever u are...hehe..

take care!!! :)

atie said...

smpi hati cik nono fara xperasan saya~sob2~

shida!~~ala..susun main hentam je..xikut turutan pun..yg pasti saya mengikuti perkembangan kamu!~~(^_^)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...