Oct 18, 2010

::Monday sickness::

perhatian..sakit bukan dibuat-buat ye...

sebelum tu..Tak sempat lagi nak cerita resipi yang dah belajar semalam~akan dikongsi di sini, sebagai simpanan sendiri dan utk semua yg baru nak blajar mcm saya~=)
hari ni badan tak berapa sihat..wlpun dah bertan air minum..masih lg sakit tekak menyerang dan terjadi la sakit-sakit badan pada pagi isnin ni..ini bukan dah monday blues..tp ni monday sickness yang bukan dibuat2 ye~~btul sakit dan lenguh bdn smpi nak nangis~tp doktor dlm factory ni tak simpati pun~~


terang dah ubat tulis sakit~~2 kali ok!~tp no MC~
sila la kembali ke opis dan sambung kerja~
(T_T)helpless~wuuuuu

2 comments:

^wirda^ said...

ohh so pity..kenapa tak dpt mc?? kalo akak dh konfem akan dapatkan jugak..hahaha

hohe said...

xske saya kot~~ala..akak xkan xtau klinik bwh ni kejam..org nak pengsan pun uh rehat sickbay je~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...