Nov 30, 2010

Tragedi kereta

tak tahu apa permulaan baik untuk memulakan cerita..menunding jari apa yang menyebabkan hal ini terjadi pun tak ada guna ye..cuma sedikit rasa sesal kerana kalau bukan kerana kad atm saya rosak menda ni tak jadi..

Seperti biase, bila hujung bulan dapat duit, selesaikan segala hal-hal duit yang perlu dilangsaikan setiap bulan..sepatutnya, dah siap saya buat pada ari ahad lepas..tapi, kad saya ada masalah..mmg dr asal sy dpt kad tu bulan 7 lalu mmg slalu kata kad tidak sah..cuma nak dijadikan cerita kad tu pun langsung xleh pakai ahad lepas..

hari smlm saya ke bank untuk uruskan pembaharuan kad..setelah selesai, saya tunggu balik kerja pada waktu petang barula nak byr2 segala urusan. siap urusan di maybank..bergerak ke bank lain..baru teringat..ada satu lagi perkara kena wat kat maybank..dan pada waktu itu..hati mula rasa tak sedap..fikir2..nak wat jugak smlm atau tidak..dan..saya buat juga setelah selesai urusan di bank lain..

dan hari saya tak begitu cerah smlm..selesai di maybank..kereta saya pun terkena bonggol yang besar dan abis pecah saya ye side skirting..wuuuuu..tapi time kena tu tak nangis pun lagi..muka seposen je..tak turun kete tgk pun..balik umah baru la tengok..dan bila malam tadi saya mengadu sana sini..baru la start menangis..menangis kerana abis duit..haha

kalau saya fikir belakang dan belakang lagi..mmg la kad ATM tu la penyebab ye..kalau kad ATM tu tak rosak saya dah selesaikan urusan pada ari ahad dah dan kejadian ni tak jadi..xapala..duit tu bukan rezeki saya dah..padan muka saya..huhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...